Author: ومازلتُ أتعلم
•6:50 م

ومازلت أتعلم...لن يجدى الهروب





وسيل من الصعابِ أغرقتنى وليس لى مجير


بركانُ أخطاءٍ أشعلتنى فأنضجت فكرى الصغير


وحقيقةٌ أخافتنى فأرتفعَ صوتُ الضمير


لن يُجدى الهروب ..فأعلنى صمود المسير






جزء من حاجة كده كتبتها

يارب تعجبكم




أنا مش ناسية التاج ياأم البنات

هارد عليه فى البوست الجاى

بس ادعولى اعدى من أول مادة

This entry was posted on 6:50 م and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 التعليقات:

On 23 مايو 2009 في 10:06 م , ملكة في بيتي يقول...

لن يُجدى الهروب ..فأعلنى صمود المسير

ما فهمش انا في اصول الشعر والاوزان والحاجات دي

اللي اقدر اقول رايي فيه المعنى والكلمات عموما

والمعنى عجبني جدا

وربنا يوفقك في امتحاناتك

دمتي مبدعة

تحياتي

 
On 23 مايو 2009 في 11:06 م , غير معرف يقول...

يا رب تعدي من كل المواد يا ستنا

 
On 24 مايو 2009 في 1:18 ص , ومازلتُ أتعلم يقول...

ملكة في بيتي

ولا أنا برده بفهم
والله بشخبط..... ومطرح ماتصيب ومطرح ماتخيب

ربنا يكرمك على دعائك

 
On 24 مايو 2009 في 1:21 ص , ومازلتُ أتعلم يقول...

مصري جداً

بس كده..مافيش ديه كلمات حلوة ولا حاجة:)
ده أنا كنت ناوية أكملها لو قولتوا حلوة
يالا مالكمش فى الطيب نصيب:)))

وشكراً ياأستاذى على دعائك
منورنى حضرتك

 
On 24 مايو 2009 في 8:19 ص , غير معرف يقول...

منا مش عاوز أشغلك ركزي في المذاكرة وبعد كدة اهرينا كلام اخر حلاوة يا باشمهندزة

 
On 24 مايو 2009 في 10:01 ص , MOHAMMED ELBANNA يقول...

وما زلت اتعلم
جميله فعلاً وتدل على موهبه كاتبتا .
اهنيكي على ما خطته يداكي .
وفعلاً لن يجدي الهروب .
تقبلي تحياتي .
محمــد
طريق النجاح

 
On 24 مايو 2009 في 11:35 ص , ومازلتُ أتعلم يقول...

يسمع من بوك يا أستاذى
واتخرج وابقى بشمهندذة دكتورة
هاروح اركز شوية بقى فى المذاكرة

ربنا يكرمك ويجازيك خير

 
On 24 مايو 2009 في 11:36 ص , ومازلتُ أتعلم يقول...

MOHAMMED ELBANNA

ربنا يكرمك ده من ذوقك
شرفتنى بزيارتك

 
On 24 مايو 2009 في 5:34 م , دعاء يقول...

يا حبيبتى صدقينى لو قلتى انك هتاخدى اسبوع وللا اتنين اجازة عشان امتحاناتك محدش هيزعل.
وترجعيلنا بقى وانتى رايقة وفايقة
أصل أنا حاسة بالذنب تجاهك قوى وحاسةاننا معطلينك عن المذاكرة.
ربنا يوفقك وتعدى بالسلامة
موووووووواه

 
On 24 مايو 2009 في 8:23 م , ومازلتُ أتعلم يقول...

ههههههههههههههههههههه

معطلينى
ده أنا لو سبت النت شوية مكن يحصلى حاجة
بعد الشر

منورانى يادودى

 
On 25 مايو 2009 في 11:53 م , بنت أبيها يقول...

الشدة

وعلى فكرة انا برضوا مش ناسية التاج

لكن موضوع التاجات معايا بتاخد وقت عقبال ما بجاوب عليها

:D