Author: ومازلتُ أتعلم
•8:07 م


انا فرحانة خالص........
انا مش مصدقة عونيا.........
حد يجى يقرصنى انا نجحت يابشر
نجحت ياجماعة

وايه........................... جبت امتياز

يعنى مش امتياز بالظبط يعنى امتياز الادرجتين بس اهوه امتياز

اخر مادة بانت النهاردة وجبت فيها 97 من100
لا انا مذبهلة..فضلت واقفة قدام النتيجة مذبهلة


حد بقى يضربنى زغروطة كده ولا صاروخين
انا هتخرج باذن الله وهفضالكم بقى


هوه محدش عايز يباركلى ليه
انا محدش بيرد عليا هنا ليه

اعااااااااااااااااااااااااااا

******************
إعتذار

اعتذار لكل شخص دخل مدونتى لحد دلوقتى
.
.
بدايتى مع التدوين
كنت ناوية اعمل حاجات كتير ومفيدة
لانى عايزة اتكلم هنا براحتى من غير قيود
عايزة افيد واستيفيد

ولحد دلوقتى حاسة انى معملتش اللى عايزاه
فبعتذر لانشغالى اليومين دول
بجد ظروف مذاكرة على شوية ترتيبات لحفل التخرج


والعبد لله ماسكة شوية تجهيزات

عمالة اشتغل عليهم بايدايا وسنانى
ومش بنام خالص
يالا الحمد لله ..ودعواتكم بقى

This entry was posted on 8:07 م and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 التعليقات:

On 29 مارس 2009 في 11:57 م , أميرة يقول...

بسم الله ما شاء الله لا قوة الا بالله :)

من نجاح لنجاح اكبر ان شاء الله

الف مبروك :)

 
On 30 مارس 2009 في 10:37 ص , ومازلتُ أتعلم يقول...

الله يبارك فيكى
شرفتينى ونورتينى واسعدتينى
وكل حاجة تينى
:)

 
On 11 أبريل 2009 في 10:16 م , الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

الف مبروك يا رب دائما من الناجحين المتفوقين

 
On 12 أبريل 2009 في 5:11 م , ومازلتُ أتعلم يقول...

الله يبارك فيكى
ومنورانى والله.